czwartek, 8 marca 2018

Fashionistas™ Barbie® 2016 cz.9 (26)

Witam serdecznie w kolejnej części cyklu o Barbie Fashionistas. Kto by przypuszczał, że gdy w roku 2014 Mattel stworzył skromną siódemkę tych lalek ich liczba przerodzi się w prawie setkę. Dziś przedstawię trzy kolejne rezydentki z roku produkcji 2016, które od stycznia zasilają mój zbiorek. Za każdym razem sobie powtarzam, że już nie będę ich kupował, bo stanowczo za bardzo zaczynają dominować moje witryny, ale jak tylko w sklepie pojawia się jakiś nowy model w cudowny sposób sam wpada mi do koszyka. Z poniższego zdjęcia przedstawiającego dwunastkę dziewczyn z drugiej części wypustu 2016 brakuje mi już tylko jednej, której niestety ciągle nie ma w naszych sklepach. Chyba trzeba będzie ścigać na ebay. 



Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 23 stycznia 2018
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: DYY91 nr 61
produkcja: Made in China
box date: 2016
na rynku: 2017
headmold: Kayla/Lea 2000
ciało: Petite 2015
ręce: PTS odchylane na bok jedna prosta druga zgięta
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: bardzo jasny 
oczy: brązowe 
usta: czerwone 
włosy: czarne 

Na pierwszy ogień idzie panna z numerem 61. Niska, drobna orientalna dziewczyna w pudełku w paski. Lubię lalki, które występują w mojej kolekcji po raz pierwszy, a dokładniej chodzi mi o to, że to pierwsza Barbie z rysami Kayla/Lea na niskim ciałku. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 61

Kostium lalki utrzymany w stylu marynarskim, czyli góra na długi rękaw w granatowe paski i dół ozdobiony żaglówkami. W pasie czerwony, plastikowy pasek. Mnie cała ta stylizacja bardzo się podoba, ale ja ogólnie bardzo rzadko narzekam.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 61

Headmold Kayla/Lea 2000 jak zwykle spisał się tu doskonale, lalka wygląda bardzo naturalnie i świeżo. Nowy, bardziej rozbudowany rysunek oka o brązowej barwie ładnie współgra z karmazynowymi oczami. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 61

Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 61
Na stopach widzimy czerwone sandały.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 61
*


Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 23 stycznia 2018
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: DYY96 nr 66
produkcja: Made in China
box date: 2015
na rynku: 2016
headmold: Fashionistas Smiley 2015
ciało: Curvy 2015
ręce: PTS odchylane na bok
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: cynamonowy
oczy: niebieskie 
usta: nude
włosy: burgund 

Opalona, roześmiana i zdecydowanie kojarząca się z latem dziewczyna z numerem 66. Tylna tekturka usłana jest motylami podobnie jak kreacja modelki. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 66

Uwielbiam tę sukienkę z uwagi na motyle. Te piękne owady już zawsze będą mi się kojarzyły z błogim dzieciństwem i moją ukochaną babcią Genią, która miała piękny ogród pełen różnych kwiatów, a tam gdzie kwiaty to i motele różnych odmian, od Bielinek po moje ukochane Rusałki pawiki. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 66

Buzia lalki dzierżąca headmold Fashionistas Smiley 2015 bardzo przyjemnie na mnie oddziałowuje. Już dawno nie spotkałem się z tak bardzo optymistyczną lalką. Jej śniada cera bardzo fajnie współgra z oczami w kolorze gołębiego błękitu.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 66

Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 66

Naszyjnik z serduszkiem, kolejny bardzo przyjemny dodatek.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 66

Pomarańczowe sandały na kwadratowym obcasie.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 66
*

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 23 stycznia 2018
seria: Fashionistas FBR37
numer katalogowy: DYY97
produkcja: Made in China
box date: 2015
na rynku: 2016
headmold: Summer 2011
ciało: Tall 2015
ręce: PTS odchylane na bok, jedna prosta druga lekko zgięta 
nogi: proste bez artykulacji
odcień skóry: cynamonowy
oczy: brązowe 
usta: nude
włosy: jasno brązowe z pasemkami

Ostatnia w dzisiejszym zestawieniu wysoka również opalona i jakby wakacyjna ślicznotka z numerem 67. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 67

Sukienka w kolorze pudrowego różu usłana jest kaktusami i drobnymi trójkątami - tego jeszcze nie było. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 67

Przyznam, że nigdy nie przepadałem za headmoldem Summer 2011, wydawał mi się nudny i niewyraźny, ale muszę przyznać, że po raz kolejny (wcześniej TU) w serii Fashionistas bardzo mnie oczarował. Śniada cera zdecydowanie jej pasuje i nadaje latynoskiego klimatu. Brązowe oczy, usta nude i do tego burza loków w pięknym złocistym odcieniu czyni zwykłą lakę niezwykłą. 
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 67

Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 67

Złote okulary są moim zdecydowanym faworytem!
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 67

Na stopach lalki widzimy brązowe wysokie buty na klockowatym obcasie.
Fashionistas™ Barbie® 2016 nr 67

Kompletowanie drugiej części wypustu 2016 trwa nieco mozolnie, ale wszystko z uwagi na słabą dostępność wszystkich lalek w naszym kraju. Ciągle brakuje mi trzech Kenów i jednej Barbie, ale myślę, że kiedyś do mnie trafią.
Fashionistas™ Barbie® 2016

Korzystając z okazji. Wszystkim Czytelniczkom mojego bloga życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet. :* :*

Tyle na dziś. W kolejny czwartek zaczynam katalogowanie najnowszego wypustu Fashionistas 2017. Zapraszam! ♥ ♥ ♥

Mars collector Barbie.

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety