czwartek, 24 listopada 2016

Cabriolet Barbie® 2016 i dodatki fashion

Po małej dawce lalek kolekcjonerskich czas na porcję Barbie ze świata palyline. Uwielbiam wycieczki po działach zabawkowych, a strefa Barbie to dla mnie zawsze miejsce, w którym odczuwam ekscytację. Nie zawsze coś kupuję, ale gdy już tak się dzieje i coś ze świata Barbie wpada mi w ręce gęba mi się cieszy - takie ze mnie duże dziecko i dobrze mi z tym. Zakupy zawsze dają radość, ale jeszcze większą frajdę można odczuć wtedy, gdy zamiast nas samych to nasza druga połowa robi nam spontaniczny prezent, wkładając lalkę do koszyka. Tak było w przypadku dziś prezentowanej Barbie z różowym kabriolecie.
Wiem, że będziesz to czytać, więc jeszcze raz dziękuję Ci kochanie. :* ♥

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 28 października 2016
seria: DJR55
produkcja: Made in China
numer katalogowy: DJR55
box date: 2016
na rynku: 2016
headmold: Millie 2013
ciało: 2015 brak artykulacji
oczy: niebieskie
usta: różowe
włosy: blond

Zwyczajna Barbie w zwyczajnym samochodzie zauroczyła mnie swoim pudełkiem, które jest bardzo fajne w formie oraz grafice. Samo auto nie jest tu jakimś cudem jakości, bo nawet drzwi mu się nie otwierają, ale kto powiedział, że muszą? Wielokrotnie widziałem na filmach jak właściciele takich wózków wskakują i wyskakują z nich bez ruszania klamki. Może Barbie też tak chciała. ;)
Cabriolet Barbie® 2016

Rysunkowe portrety przyjaciółek. Teresa, Barbie i Christie, tak mi się kojarzy ten obrazek żywcem przeniesiony z komiksów z lat 80-tych. Tylko uczesania zdradzają różnicę czasów. 
Cabriolet Barbie® 2016

Znów zawiało latami 80-tymi na współczesnym opakowaniu. Rysunkowa, czarno biała instrukcja przedstawiająca elementy montażu i oczywiście siedzącą w samochodzie Barbie. Takie rysunkowe instrukcje często można znaleźć w środku pudełek z lakami archiwalnymi. Tu przykład KLIK
Cabriolet Barbie® 2016

Cabriolet Barbie® 2016

Zdjęcia promocyjne na pudełku przedstawiają Barbie podróżującą swoim różowym "przyjacielem" wzdłuż wybrzeża Malibu. 
Cabriolet Barbie® 2016

Cabriolet Barbie® 2016

Cabriolet Barbie® 2016

Pierwsza moja lalka z datą produkcji 2016, kupiona w 2016 roku. Do tej chwili każda ze sklepowych nowości (roku 2016) miała na opakowaniu 2015. Dla mnie zawsze liczy się data na pudełku, a nie data pojawienia się na rynku, bo często w historii Mattela bywało tak, że pierwsza, mała partia lalek pojawiała się pod koniec roku, w którym została wyprodukowana, a większa część nakładu dopiero w roku następnym. Reasumując, lalka wyprodukowana w roku 2016 trafia do sprzedaży pod koniec tego roku w małym nakładzie, a w roku 2017 jest wypuszczana masowo w wielkiej ilości jako kolekcja 2017. 
Cabriolet Barbie® 2016

Cabriolet Barbie® 2016

Cabriolet Barbie® 2016

Barbie jest bardzo zwyczajna, typowa Barbie Chic ubrana w skromną sukienkę w geometryczne wzory w odcieniach różu i bieli. Na głowie widzimy przyciemniane okulary. Nie wiem jakie (i czy) lalka ma buty, bo nie widać ich w odmętach miejsca na nogi. 
Cabriolet Barbie® 2016

Różowe autko jest obsypane drobinkami brokatu, które mienią się przy załamaniu światła. Jak większość fanów Barbie mam małą alergię na brokat, ale w tym przypadku mnie nie razi, bo mimo wszystko zachowany jest w tym umiar. Wnętrze samochodu utrzymane jest w kolorach, srebra, różu i czerni. Barbie, pomimo, że szpanuje autem bez dachu preferuje bezpieczną jazdę, więc przypięta jest grzecznie pasami.
Cabriolet Barbie® 2016

Cabriolet Barbie® 2016

Cabriolet Barbie® 2016

Buzia, czyli słodka Millie 2013, aż dziwne, że od premiery jej pierwszego odlewu minęły właśnie trzy lata... Uroda tego modelu to klasyka gatunku, czyli słoneczne blond włosy, niebieskie oczy z ciemno-różowym cieniem do tego usta w kolorze jasnej fuksji. 
Cabriolet Barbie® 2016

Trzy opakowania fashion dla Barbie, to już moja osobista fanaberia. Dwie, kwieciste sukienki i zestaw dodatków, czyli dwie pary butów, naszyjnik, bransoletka i okulary. 
Fashion Barbie DPX72, DHC56, DPX71

Poniżej zdjęcia promocyjne kompletów, na których dokładnie widać co właściwie kupiłem. Z racji tego, że moje paczki pozostają NRFB te zdjęcia są bardzo pomocne w ocenie sytuacji. 
DHC56

DPX72

DPX71

Poniżej kolekcja ubranek dla Barbie w stanie NRFB. Cena jest korzystna i bardzo lubię ich formę pakowania. 


Barbie w samochodzie i Barbie na rowerze KLIK- muszę jeszcze kupić Barbie na skuterze. :) 


Za kulisami:
Barbie z gadżetami i ubranka czekające na sesję w studiu. 


Tyle na dziś. 
Do zobaczenia w grudniu w najbardziej magicznym miesiącu w całym roku. Miesiącu przedświątecznej i świątecznej magii, światełek, dzwoneczków, ozdób choinkowych, śniegu, magicznej atmosfery i oczywiście lalek pod choinką. Dzyń, dzyń, dzyń...

Mars ♥ ♥ ♥

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety